سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از مشکلات کسانی که به تازگی شروع به راه اندازی وبلاگ شخصی خود نموده اند این هست که نمی دانند کجا باید فایلها و تصاویر خود را آپلود کرده تا لینک دانلود آن را برای دیگران قرار بدهند. تعداد بسیار زیادی از سایتها هست که شما می توانید با عضویت در آنها اقدام به اپلود کردن فایلهای خود نمایید و سپس لینک دانلود آن را در صفحات وبلاگ خود قرار دهید. برای نمونه می توانید به یادداشت بغض که در همین وبلاگ قرار دارد مراجعه کنید.
فایلی که در این یادداشت قرارداده شده است یک فایل فشرده از ترانه بغض به خوانندگی آقای مانی رهنما ست. همانطور که می بینید با کلیک بر روی این لینک شما به صفحه http://www.4shared.com/file/VzmUMph0/Boghs.html هدایت می شوید. درست هست. یکی از سایتهایی امکانات آپلود و دانلود فایها را به شما می دهد سایت 4Shared.com می باشد.
سایت دیگری که به شما معرفی خواهم کرد یک سایت ایرانی است با عنوان پرشین گیگ. در یادداشت مرجع کامل عبارت باقاعده در سکوی دات نت فریمورک بنده کتاب خود را که تحت همین عنوان می باشد در سایت پرشین گیگ آپلود کرده و برای دانلود شما قرار داده ام.
البته سایتهای بسیار دیگری مانند Rapidshare و . . . می باشد. شما می توانید با جستجو در گوگل به راحتی سایتهای مورد نظر خود را پیدا کرده و فایلهای خود را آپلود کنید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید از هر دری سخنی ،

 حذف ردیف...   

مشخصات مدیر وبلاگ

محمد محمدی پیروز [33]

دل نوشته ها و تجربه های یک برنامه نویس
ویرایش

لوگوی دوستان



ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ